Kawan2 yg saya Sayang

Thursday, December 3, 2009

Godaanmu Si Kawaii Sushi...


Moshi moshi~
(intro entry kali ini berkait rapat dengan makhluk kawaii (comel) di atas.)

Apa jadi apabila makhluk luar alam (saya) bertemu dengan makhluk comel tahap giga?

Malam semalam Cik Kaseh teman awek yang duduk sebilik dengan saya ke Shah Alam.
Dia nak ambil barang yang dia kirim dari Kelantan dengan kawan dia.
Kopok Leko.

Jumpa kawan dia tu sekejap je.
tak sampai 5 minit pun.
Chess~ buat habis petrol je. Sib baik dia yang payung duit minyak.

Boring lepak kat rumah saja lalu masa balik Cik kaseh pusing stereng kereta
masuk Jusco Bukit Raja.

Buat apa?
Saja... jalan2, cuci mata

Masuk ke sebuah kedai ni tetiba Cik Kaseh digoda dengan makhluk comel di atas.
tiga empat kali pusing kat situ akhirnya Cik Kaseh tak daya menahan nafsu,
lantas merembat si comel yang belum lagi Cik Kaseh beri nama tu.

Dari pagi bawa ke petang si comel tu sentiasa menggunakan
aset kecomelannya untuk menggoda saya.
dan Cik Kaseh memang telah gagal menahan nafsu
dari tidak merenungnya ke-cute-tannya.
I hate this moment!
Sushi yang comel tu memang melalaikan orang.
lebih2 lagi bila kepala dia bergoyang2. <-- super kawaii~~!!!
mujur saya tak hilang tumpuan ketika memandu.

"Dear my kawaii sushi, please don't goda2 me again k. Mmuah... love you!"

P/s : maaf, sebab entry kali ni agak geli geleman sikit. hehehe~

No comments: