Kawan2 yg saya Sayang

Wednesday, December 9, 2009

betul pun kira salah juga... dah nasib~~

Aku tak faham dia ke
atau dia yang tak faham aku??
Setiap kali aku cakap, dia bilang penerangan aku tak jelas.
Setiap kali aku jawab pertanyaannya, dia bilang aku tak beri jawapan yang dia mahukan.
Tapi apsal orang lain faham apa yang aku cakap.
dan kenapa orang lain ulang soalan yang sama dengannya, aku boleh faham.
So, aku atau dia yang salah...
dia atau aku... jawapannya tetap aku
Sebab aku pekerja dan dia majikan.
Boss mana boleh salah.
kita buat benda yang betul pun dia boleh kata salah apatah lagi buat kesalahan.
tapi kalau dia... dia salah pun kira betul aje...
Huhh~... penat betul follow boss yang cerewet tak bertempat ni.

3 comments:

Qyn Qyna said...

sabo jer lah kak kaseh... bos neyh cerewat sgt kot...

Kaseh Esmiralda said...

mmg ngah sabau ni... klu x sabau mmg dah lama Cik Kaseh chow dr situ...

Lieza said...

ngeh3.. ikut je la kalau nak keje lame.. bukan opis cik kaseh je mcm tu.. huhuhuh menyakitkan hati je kekadang.. makin kite ckp makin dia menentang.. walaupun dia sedar dia dah salah..