Kawan2 yg saya Sayang

Thursday, July 23, 2009

Mimpi buruk yang teruk!

Mimpi oh mimpi~~
perkara biasa yang Kaseh alami setiap hari. even tertidur selama lima minit di siang hari pun Kaseh boleh bermimpi. best kan... berada di alam fantasi.

tapi mimpi aku kali ini sgt membencikan! (maaf... kali ini Kaseh sgt bengang sampai bahasakan diri dgn 'aku'...) aku mimpikan si penerbit jahat yg telah menipu aku tu. dia berpura-pura tidak mengenali aku. memalukan aku di khalayak ramai sambil mengatakan aku kononnya org gila yg cuba nak menjatuhkan nama baiknya.

Cis! siapa jatuhkan siapa ni~~!! tak guna betul perempuan tu. bengangnya akuuu~~!!!
walaupun ini cuma mimpi tapi sampai sekarang pun aku masih terbawa-bawa perasaan sakit hati ni. benci benci benci~!! dan BENCI LAGI~~!!!

Untuk mengubat kebengangan aku... kali ini aku dah ambil keputusan untuk entrykan VELVET ESPRADA di blog ini. so pembaca semua... bersiap sedia untuk kemunculan Velvet Esprada ya.


1 comment:

Qyn Qyna said...

mimpi buruk ker kaseh? takpe.. sabar jer.. qyn pun pernah rsa mcm tu... heheh... tak sabar nak bca novel kaseh.. mesti best... :)