Kawan2 yg saya Sayang

Friday, July 31, 2009

cerita demam saya

malam tadi on9 sekejap je... 9.30 p.m dah tumbang kat katil sampai esok pagi...

pagi tadi bangun... rasa dah ok sikit... yeke? my kakak try rasa suhu badan... makahai~ panasnye cik Kaseh oi~

Kaseh ingat nak pergi keje juga sbb x rasa teruk sangat pun... rasanyalah~

MY KAKAK : pergi klinik sekarang!

Maka arahan yang dipertuan besar itu Kaseh ikut. Kaseh pun pergila klinik. ini result yg Kaseh dapat :

Suhu badan : 40°c (boleh tahan tinggi tu~)
Tekanan darah : 135/72 (tak normal)
denyutan nadi : 118

CIK KASEH : Doktor, saya nak MC.
DOKTOR : hurm~ okey... sy bagi. kalau demam tak kebah juga isnin ni datang semula buat pemeriksaan ya.

Apa maksud doktor tu? ... jangan suspect aku kena penyakit yg tengah famous tu dah la...


Tulus dari hati…

3 comments:

TiEcA @ EkA said...

woo..
hope cpt sembuh..
jgn lupe mkn obat n mnum aer byk2 ea..
mnum aer barli tuk sejukkan badan..

~:: Izzati ::~ said...

moga cpt sembuh...
mntk2 r bkn penyakit tuh..
serammm...

YONG JIAO XIU said...

tau xpe. hehehe mmg dia syak la tu. apo nak kato, sy lak xpegi klinik pun, perap dalam selimut je hehehe. cz UPSI mmg ada yang positif karang tak pepasal kena tahan, tak sanggup kena cucuk lagi. bln lepas kena byk jarum dah.