Kawan2 yg saya Sayang

Thursday, February 4, 2010

Don't Be Silly~~

"Kalau kau rasa jealous tengok enovel orang best2 tahap gaban, so janganlah pergi bukak enovel tu and baca!" <-- ayat sarkastik tahap maut dari seseorang.

"Tapi aku tak puas hati. Aku rasa aku kena baca juga... sebab aku nak tahu apa kekuatan cerita tersebut."


Seseorang pernah beritahu Cik kaseh "Tidak puas hati itu adalah proses kematangan seseorang dalam mengejar impian"


Saya kunci mulut dan diam sambil membaca blog2 enovel senyap2. saya juga jauhkan jari jemari dr papan kekunci untuk menghindarkan diri dari memberi sebarang komen.

Inilah tindakan paling wajar kalau dah sedar diri sendiri sangat cerewet memilih bahan bacaan.


:: Aku takkan memperbodohkan karya orang kerana aku sendiri tak tahu sejauh mana bagusnya tahap penulisan sendiri::

No comments: