Kawan2 yg saya Sayang

Friday, February 12, 2010

Jangan.pandang.muka.sebelum.layan.lagunya.



Hari ini mood agak kesengalan sedikit.

tak pernah2 cik kaseh layan lagu indon
tiba2 hari ini Cik Kaseh telah melayan lagu ini

YANK by WALI BAND


Abaikan saja dengan siapa artisnya.
sejujurnya saya tak kenal pun dengan Wali Band ni
lagu diorang (Cari Jodoh) yang memang tengah famous seantero malaya tu pun cik kaseh boleh tak tahu. <-- nampak sangat kau jarang bukak radio melayu.

(Camno den nak tau kalau dok layan lagu Korea je selama ni.. huhuhu~~)

Diorang memang tak hensem. Aci berani potong jarilah kalau ada yang kata diorang ni hensem... kikiki~~... tapi macam yang Cik Kaseh kata tadi... abaikan semua itu kerana kita perlu menilai bakat serta muzik diorang.

Cik Kaseh memang tak anti dengan apapun genre muzik sebab semua itu seni dan saya seorang pencinta seni. semuanya cik kaseh dengar. dari timur sampai ke barat (cuma yang paling melekat dengan jiwa buat masa ini muzik jepun n korealah)



P/S : Kumpulan 2AM tu pun bukan handsome. tapi dengar diorang menyanyi terus je meremang tengkuk Cik Kaseh. huhu~~


3 comments:

Hana Kimi said...

sokong kak kaseh
samalah
lagu korea/japan je yg asyik dgar
:D

Hana Kimi said...

sokong kak kaseh
samalah
lagu korea/japan je yg asyik dgar
:D

Hana Kimi said...
This comment has been removed by the author.