Kawan2 yg saya Sayang

Saturday, November 14, 2009

Kerinduan...

Rindu...
rindu sangat ni...

walaupun baru seminggu berpisah
tapi rasa macam dah bertahun2 tak jumpa

betapa hati ini tidak tertahan menanggung kerinduan
kalaulah Tangjung Malim tu dekat
memang sekarang juga saya nak kesana menjenguknya

tak sabar menanti minggu hadapan.
penantian itu sesungguhnya benar2 menyiksakan

...
...
...

Kronik bunyinya kan
Hai~~ *sigh*

Cik Kaseh call my adik semalam...

"Adik, jadi tak? janji seminggu je kan," kataku
"Tak bolehlah kak. esok tak boleh. Aku tak dapat kelepasanlah. taklimat tu wajib. kalau tak pergi... bla, bla, bla... dan bla... " dia memberi alasan paling kukuh untuk tidak melayan sebarang permintaan kakaknya. *cheis~*

...
...
...

Nii-Dew, Nii-Dew, Nii-Dew... (it's my laptop. baru je bagi nama)
Saya tak boleh buat apa2 tanpa my lappy tu
Saya tak boleh taip cerita saya,
saya tak boleh tengok variety show yg tak sudah2 lagi tu
argh~~ hujung minggu kali ini sangat teruk!

...
...
...

Adik, cepat2 pulangkan Nii-Dew aku.
aku dah separuh gila ni.

P/s : Suka beri nama pada harta2 kesayangan.

2 comments:

Kujie said...

wei..apasal tak reply sms
kita org bersidang tergempar mlm tadi

tak caya

tgok kt blog...huhuhu


jgn makan hati

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!