Kawan2 yg saya Sayang

Tuesday, November 10, 2009

Hilang penatku pabila...



Kisah 09 November... (semalamlah~)

Kerja yang bertimbun di ofis menyebabkan Cik Kaseh pulang lewat. sampai rumah pukul 7.00 malam.

Aduh~ sungguh... letih sungguh!

masuk bilik terus bum! atas katil sekejap. Awek yang duduk sebilik dengan saya tengah surf internet. seronoknya dia layan FaceBook sejak kebelakangan ni.

Cik Kaseh tak peduli sekarang ni senja ke nak maghrib ke apa... nak baring kejap gak!

tiba2 mata ni tertancap pada bungkusan Pos Express dekat meja sudut katil. usha dengan ekor mata... nama Norhazirah yang terpampang di atas sampul. hurm~ bolayan. bukan aku punya.

"Acik, tu barang kaulah." Kata awek yang duduk sebilik dengan aku.
"Ha?" Segera bangkit lantas pergi menerpa sampul tersebut.

Jeng jeng jeng!! trenggg~~!!

"Kyaa~~!!" Punyalah Cik Kaseh ni menjerit tak ingat waktu apa time ni sebab dapat barang ni.

Ingat lagi tak review buku Impian Tsu Ryi yang Cik Kaseh entrykan tempoh hari... tak sangka apabila sang penulisnya telah terbaca entry Cik Kaseh dan berbesar hati bagi novel ni yang dikembangkan dari cerpen Istimewa Dari Cenma Detara (salah satu cerpen yang terkandung di dalam buku Impian Tsu Ryi)


(Sila sambung ayat pada tajuk entry)
...mendapat Puisi Untuk Esdyzuar.

Terima Kasih Pn. Nisah...


P/s : Insyallah saya akan buat ulasan tentang buku ini nanti.