Kawan2 yg saya Sayang

Thursday, March 25, 2010

Cik kaseh Nak Lepas Geram Sikit Je...

Boys and Men...
are stupid!!!!
like B%^&*t&*o

Okey... Kaseh...
bersabar ya...
Ini adalah dugaan. Tuhan nak uji sekuat mana kita menghadapi ujianNya.

Mungkin saya dah tersalah kenal orang...
tak mengapalah kalau mereka nak anggap macam tu pada saya

Dia tak kenal siapa Kaseh yang sebenarnya...
bukan senang nak jadi baik... 
dan tak susah untuk jadi jahat...
pertimbangkanlah mana yang terbaik...


 dia kata saya playgirl? ... My god! kalau kawan2 n family saya tahu mesti diorang gelak guling2... Cik kaseh yang alergi ngan lelaki ni dipanggil playgirl?
Dia kata saya ni suka promote diri n bagi no. hp pada lelaki?... <-- wow! it's dat me?? sila check contact list dalam my Narsha(hp)... boleh kira dengan jari je no. kawan lelaki...
Cik Kaseh seorang girl yang terhegeh2 dengan lelaki yang dia suka... <-- Peh! statement bikin gua panas~~
kau ni macam perigi cari timba!... <-- Erk!

Bila kita beramah mesra dengan semua orang... ada yang cakap belakang, kononnya saya ni bajet cun... mentang2 ku sorang je yang masih single di office...

Bila ku buat sombong n tegur bila perlu saja... pun ada jugak yang cakap belakang, kononnya aku ni mcm bagus... sombong tak bertempat...

Pulak... habis tu... ku nak wat macam mana?
Aiyoo~~

mereka cakap, perempuan ni complicated...
sebenarnya lelaki lagi complicated!!!

What should I do?
juz kembali pada moto hiduplah...

IF YOU THINK SOMETHING IT'S RIGHT
JUST BECAUSE EVERYONE ELSE BELIEVE IT
,... YOU'RE NOT THINKING.

I know who am I better then everyone else 


p/s : jangan menilai buku kerana kulitnya...

3 comments:

mie said...

jgn la benci semua lelaki..
gue lelaki juga..
xkn nak kena tuko jantina...
hehheheheee

Kujie said...

bile marah kena speking ye...hehehe

Kaseh Esmiralda said...

@mie ; Cik kaseh bukan benci semua...

@kujie ; ngehngehngeh... sib baik speaking english je... kalau bedal ngomong jowo... huhuhu~