Kawan2 yg saya Sayang

Wednesday, March 31, 2010

Awak didapati bersalah!!!

Hari ini sy sergah dia lagi... tapi bukan dalam stor... dalam panggilan telefon je... hahaha~~ 
 
"Hello... saya dari balai polis Pantech... Boleh saya bercakap dengan En. D....."
 
"Hoh??"
 
"En. D......, Awak didapati bersalah kerana telah menyebabkan taman dalam hati Cik kaseh berbunga." 
 
"Err... Sape ni?"
 
"Berani awak tak kenal saya... Ni yang rasa macam nak saman awak sekarang jugak!"
 
"Ahahaha~~~"
 
"Nurul lah!!!"
 
"Ler, mana tau... berleluasa je guna telefon ofis... mentang2 ada speed dial sy."
 
"Eh, D... Nurul nak bla... bla.. bla..." <--sembang hal berkaitan keje... tulispun bukan korang faham.hehe~ 
 
 
 
 
P/S :  I tak dapat hati U... dapat simpan senyuman U yang menawan tu dalam hati pun kira okey je... I lagi ske mulut jahat D daripada jantan murahan yang berfikiran ortodoks tempohari...
 
 
Cik Kaseh, HWAITING!!!... 
 

6 comments:

Liyana said...

kah..kah..kah...
best la idea akak...
nt nk try jgk la...
hik..hik..hik..

Kaseh Esmiralda said...

@Liyana ; bleh bleh... cubalah try...

dya ?anna ?anis ? said...

hakhakhak ...
kelakar la akak nie ..
cuteeee

Kaseh Esmiralda said...

@dya ; utk mamat sengal mcm dia ni... mmg patut buat ayat ting tong je... x perlu nak malu2 ayu... hahaha~~

ceritaku MEMORIKU said...

bhahaha
comel je
tak tahan jadi polis
adoiii
-na'dz

~:: Izzati ::~ said...

hahaha..
comel...
:D