Kawan2 yg saya Sayang

Friday, March 12, 2010

Bekalan untukmu, Kaseh

Hari kedua selepas saya buat kerja gila sergah jejaka yang saya minati

Today langsung tak bertembung dengan dia... so sad~
hari ini Cik kaseh mesej tapi dia tak balas... too sad~~
Hari ini balik awal sebab sakit perut... lagilah tak dapat jumpa dia... *sigh sigh sigh*

Terasa macam bertepuk sebelah tangan pula dengan dia.

tapi... tiba2 dia send mesej...
saya tak faham apa maksud mesej dia tu?
macam ada sesuatu yang tersirat cuba dia nak beritahu...
Owh D~~ kau ni misteri sungguhlah... apasal aku boleh tersuka pada kau??

Kawan2... boleh tolong cik kaseh tak...
sila beri komen pasal mesej D yang kat bawah ni kepada cik kaseh...


D : "Bekalanmu... Berfikiran positif dan optimislah kamu bila suatu hari nanti semua urusan terlihat amat buruk.kerana hal itu merupakan petanda akan datangnya hari lain yang dekat waktunya,yang semuanya dipenuhi kegembiraan dan keceriaan"


Kali pertama... dia berkirim salam saja
kemudian senyumannya buat saya jatuh hati
lepas tu saya buat kerja gila pergi sergah dia dekat bilik stor...



P/s : Kalaulah saya ada kuasa baca hati dan fikiran dia...


12 comments:

Miss Kira said...

x phm gak~~~~

huhuhuhu

deardya said...

mgkin dia ckp yg ...
satu hari cik kaseh akan mengalami kesulitan yg teramat sgt..tapi,dia suruh cik kaseh,berbaik sangka sbb,,perkara yang buruk balasannya pada hari yg akan datang ialah perkara yg baek ... :)

anis96/anna96

Kaseh Esmiralda said...

@miss kira ; tak faham ke... huhuhu

@deardya ; trima kaseh.. :)

deardya said...

same2 ..hee

yoona anti fans said...

huahuahua....
aku lagi ler x pham.....

Anonymous said...

rasanye dia suka sama kamu kwang3

Putri Lily said...

Salam kaseh,

Rasa2nya kak lily faham :)

'bila suatu hari nanti semua urusan terlihat amat buruk'

memberi makna apa jua perkara2 lain tak akan terlihat atau terfikir oleh kaseh kerana waktu itu hati dan fikiran kaseh sedang diselubungi oleh rasa bahgia iaitu... cinta

'datangnya hari lain yang dekat waktunya,yang semuanya dipenuhi kegembiraan dan keceriaan'

Trenggg! Awas kaseh... hehe

~Putri Lily~

Kaseh Esmiralda said...

Kak lily nii~~~ buat kaseh cuak je...

Maria Kajiwa said...

Pada akaklah...dia belum buat keputusan masih 50%-50%. Jadi dia minta kaseh bersedia menerima apa sahaja keputusannya. Dia faham apa yang kaseh buat itu yang pasti, erti kata lain..jeng jeng jeng.menanti follow up.

Anonymous said...

sy rasa dia pun xpasti tntang perasaan sndiri tp mgkin dia xada perasaan trhadap kamu..tu sbb dia surh kamu fikir positif , mgkin akn hadir lelaki yg lebih baik dr dia buat kamu..

hehehe...jgn sedih tau.... :)

Kaseh Esmiralda said...

@kak maria ; trima kasih utk komen... at the 1st tym rasa teruji berkawan dgn lelaki mcm ni...

@anonymous ; trima kasih utk komen...tak sedih... positif dan optimis je kawan dgn dia...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.