Kawan2 yg saya Sayang

Sunday, December 5, 2010

wrong timing...

Cuaca sangat indah pagi ini...
Rasa macam taknak bangun sebab dah berjaga semalaman malam tadi...<--semalamanlah sangat...
Cik Kaseh tengah buat kuih Keria... entah jadi entah kan tidak...
entah akan dimakan ataupun tidak...

aiya~ wrong timing betullah...
time ngah rajin nak buat kuih tetiba takde sape kat rumah...
kalau takda sesapa kat umah, sape yang nak makan kuih saya nanti...
siapa2 yang sudi, jemput lepak n bergosip2 sambil melantak kuih keria ngan saya...hehehe~~ <--jelas dan nyata cuma ajak2 ayam

malam tadi ada orang tu dah nangis2 segala bagai sebab AITDS2...
apadaa... buat cerita sendiri pun boleh nangis sendiri...
evil konon...tapi dalam hati ada taman rupanya...

Tapi setengah jam saja saya nangis2 tangkap feeling dengan novel sendiri...
sebab lepas tu saya bukak FB n gelak sakan sebab video ni...
Budak gigi rongak nyanyi (...aiya,wrong timing lagi, budak2 ni mmg saje nak spoiled mood touching saya...huhuhu~~~)
Sorry... sekali video tak dpt upload daa~~ tengok jelah link di atas...

updated Angel In The Devil Suit 2 akan masuk sekejap lagi...
insyallah akan masuk n masuk seberapa mampu otak saya mencerna idea nanti...