Kawan2 yg saya Sayang

Tuesday, March 27, 2012

Rindu

Saya cuma nak kata...
yang saya rindu nak berBloging semula...

sejak beberapa bulan ni sy banyak habiskan masa siapkan manuskrip...
dah lama tak buat e-novel...
dah lama tak sembang2 pasal kehidupan...
Dah lama juga tak buat review novel...

insyaallah saya akan kembali buat e-novel....
kembali berbloging macam dulu2...
kembali melawat blog kawan2 juga...


Ohya..nak cite sket...
semalam saya baru lepas tonton  Bunohan...
film tu best...pada yang ada jiwa

buat pertama kalinya saya beli novel BI.
saya tak tahu kenapa sy berani capai  buku 
berkulit warna hitam/merah tu..
mungkin sebab ia berkisah tentang Vampire...
Sejak layan anime Vampire Knight, saya mula enjoy layan
apa saja kisah yang berkisar tentang VAMPIRE...
hehehe....

selepas bayar novel yg bertajuk The  Radleys tu...
tiba2 saya ternampak Bogel Menuju Tuhan..
.......................................
.........................
...............
(=_=lll)

ERGHHH!!! tahu tak berapa lama saya cari buku hasil kerja tangan Zahiril Adzim tu?
saya kena hadkan perbelanjaan membeli buku(sbb bulan depan ada Pesta Buku Antarabangsa)
maka saya tak beli buku tersebut.
untuk mengubat kekecewaan sempat juga saya selak2 dan baca sebahagian isi kandungannya.

tak apa...
tak ada rezeki...
insyaallah akan dapatkannya di Pesta buku nanti...





1 comment:

Akak Kembang said...

Kak Alin pun tertunggu pesta buku...kumpul duit/./