Kawan2 yg saya Sayang

Thursday, September 8, 2011

Angel In The Devil Suit - adakala penantian itu suatu anugerah.

Dalam kepala otak saya yang masih serabut fikirkan Fiona si Mafia Hijau saya yang sedang sakit di bengkel kereta saya telah mendapat satu lagi berita. Berita baik ini sekurang2nya meredakan sedikit sedih saya mengenangkan nasib Fiona si Mafia Hijau...(sadis betul tengok keadaan Fiona yang  berwajah baru tapi telah sakit semula akibat bahana mencium bontot MyVi..huhuhu)

Berita gembira yang saya maksudkan ialah novel Angel In The Devil Suit akan terbit pada bulan November ini. sesungguhnya ia bagaikan menanti sebuah kelahiran. Happy macam nak sambut baby baru. 

Walaupun ini suatu berita baik untuk para pembaca yang sering bertanya tentang buku tersebut namun ada sedikit berita tak best yang Cik Kaseh terpaksa beritahu di sini. Harap anda semua boleh terima sebab saya terpaksa hentikan penerbitan Angel In The Devil Suit 2 di blog ini kerana novel untuk musim pertama bakal terbit dalam tempoh kurang dari 2bulan.

Cik Kaseh harap anda boleh terima berita yang tak berapa nak best ni ya. Saya akan buat yang terbaik untuk karya2 yang seterusnya. diharap akan terus mendapat sokongan para pembaca.

Untuk keterangan lanjut tentang novel saya tu anda semua kenalah rajin2 buka page Kaki Novel di FaceBook. mereka akan updated setiap novel2 baru keluaran mereka.


P/s : turut menanti kelahiran cucu saudara pertama saya hujung bulan ini. Wahh~~ seronoknya, dah lama tak ada kelahiran baru dalam keluarga besar saya =)

3 comments:

Miss Kira said...

tahniah sis!!!!!!!!!!!!!!!! pasni kena bca jeremy versi cetak la pulak..hehehehe..

nak sign!! xD

StrangerDanger said...

nak baca!
sedih betul cuz saya kena beli...
akk pon nak cari nafkah jugak kan
>>hehehe
saya ni jenis pembaca di internet jer
pasal duit saya nie pokai
Tapi takpelah saya nak tanya nie..
Novel akak ada jual katne and berape harganya,insha-allah saya beli cuz citer nie memang gempak giler :D

Kaseh Esmiralda said...

boleh beli on9 melalui Kaki Novel sebab kalau kat kedai rasanya macam dah tak berapa nak nampaklah dik..hehe